Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJw_simpleImageGallery has a deprecated constructor in /home/users/wlozbig/public_html/plugins/content/jw_simpleImageGallery/jw_simpleImageGallery.php on line 15

 

Technik organizacji reklamy


 

Technik organizacji reklamy ma za zadanie docieranie do odbiorców różnymi środkami reklamy, aby skutecznie oddziaływać na ich pozytywne postawy, emocje, przekonania.

Zajmuje się planowaniem i organizacją działalności reklamowej i promocyjnej, stosuje różne formy reklamy w kampaniach reklamowych oraz metody badań rynku reklamy.

W swojej pracy wykorzystuje specjalistyczne programy komputerowe wspomagające organizację kampanii reklamowej.

 

 

Idealny kandydat do zawodu powinien:

 

 

 

 

Egzaminy potwierdzające kwalifikacje zawodowe odbywają się dwukrotnie:

  • w klasie II (kwalifikacja AU.29.Sprzedaż produktów i usług reklamowych)
  • w klasie III (kwalifikacja AU.30.Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej)

 Najważniejsze przedmioty zawodowe:

  • podstawy działalności gospodarczej,
  • sprzedaż produktu reklamowego,
  • marketing w reklamie,
  • Informatyka w reklamie,
  • techniki reklamy,
  • projektowanie środków techniki reklamy,
  • język angielski zawodowy.

Kryteria rekrutacyjne

Wyniki egzaminu gimnazjalnego

  • Wynik procentowy z języka polskiego
  • Wynik procentowy z historii i wiedzy o społeczeństwie
  • Wynik procentowy z matematyki
  • Wynik procentowy z przedmiotów przyrodniczych: biologii, geografii, fizyki i chemii
  • Wynik procentowy z języka obcego na poziomie podstawowym

Oceny otrzymane na świadectwie ukończenia gimnazjum - oceny z języka polskiego i matematyki oraz dwóch obowiązkowych przedmiotów będą przeliczane na punkty rekrutacyjne

  • Pierwszy punktowany przedmiot: język polski
  • Drugi punktowany przedmiot: matematyka
  • Trzeci punktowany przedmiot: geografia
  • Czwarty punktowany przedmiot: informatyka

Praktyki zawodowe

W klasie III uczniowie odbywają 4 – tygodniowe praktyki zawodowe w agencjach reklamowych, firmach poligraficznych oraz działach marketingu przedsiębiorstw.

Możliwości zatrudnienia

Absolwent może kontynuować naukę na dowolnym kierunku studiów wyższych  

lub być zatrudniony w:

  • agencjach reklamowych,
  • działach marketingu i reklamy,
  • biurach ogłoszeń środków masowego przekazu,
  • działach promocji środków masowego przekazu,
  • studiach produkcyjnych,
  • agencjach public relations.